صفحه شانزدهم-سلام
♥کتابچه ی دختر سمپادی♥
زنده باد ♥خرمشهر♥

سلام

بعدقرنی اومدم بگم:

سلام.

خوب دیگه سلام سلامتی میاره.بای



1.js">محکوم کردن توهین به پیامبر

نظرات شما عزیزان:

miss alone
ساعت10:44---25 دی 1391
سلام میسا جون چطوری؟

وبت خیلی قشنگه عزیزم خوشم اومد بیا باهم تبادل لینک کنیم اگه دوست داری.

راستی یه چیزی میسا می گم این نوشته دنبادل موس هست که گذاشتی نوشته maysa من فکر می کنم که این مایسا خونده می شه نه میسا فکر می کنم باید می نوشته misa احتمالا حالا یه وقتیم من اشتباه می کنم. راستی می گم خیلی جلوتر از مایی. میسا جون تاریخ مطالبت مال سال 1398 ماشالله ما تازه می خوایم بریم 1392!!!!
پاسخ:سلام.مرسی.دبیرزبانم میگه اسمم این طوری نوشته میشه:meisaحالانمیدونم واقعاچجوری نوشته میشه.لینکت کردم.حواسم نبوده مرسی که گفتی درستش میکنم.


Mina
ساعت15:24---10 دی 1391
سلام ميسا جون ممنون كه بهم سرزدى وب قشنگى دارى خسته نباشي عزيزم..
پاسخ:خواهش...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 59695
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

کد حرکت متن دنبال موس دریافت کد قفل کلیک راست

كد موسيقي براي وبلاگ

Online User
IranSkin go Up